Владеенето на чужд език е една от основните предпоставки за успешен старт в живота. Какъв по-добър начин за подобряване на говоримите и писмени умения на Вашето дете от песните, игрите и срещата с нови приятели? Нашият образователен център предлага отлично обучение за Вашето дете по начин, който ще ги забавлява и направи интересен всеки аспект на езиковото обучение. Учебните системи, които използваме ще превърнат заниманията на Вашето дете в истинско приключение, така че то да бъде мотивирано да посещава нашите занятия и изучаването на чужд език да се случва естествено.
| Учебна система: | Pasacalle 1,2,3,4 | ||
| Брой часове на едно ниво: | 87 учебни часа | ||
| Продължителност на един учебен час: | 40 минути | ||
| Учебна система: | Chicos Y Chicas | ||
| Брой часове на едно ниво: | 87 учебни часа | ||
| Продължителност на един учебен час: | 40 минути | ||
| Ниво A1 - А2 | Описание и характеристики на системата: | |
![]() |
♦ |
Езиковата система е разделена на четири нива, предназначена за деца от 1-ви до 4-ти клас. |
| ♦ |
Използват се примери, които са близки до детето и неговия свят: семейство, приятели, дом, училище, храна, животни, игри и партита. |
|
| ♦ |
Обучението е адаптирано към възрастта и уменията за четене и писане на децата като поетапно се надгражда речниковия запас от около 250 думи, включени в първо ниво, до около 1000 думи - в четвърто. |
|
| ♦ | Децата се обучават посредством игри и разнообразни творчески дейности като рисуване, лепене, рязане, прегъване и други. | |
| ♦ | Обучението чрез тази система води до повишаване на социалните ценности: уважение към околните, любов към природата, междурасова търпимост и др. | |
| Официален сайт: | ||
| Ниво A1 - B2 | Описание и характеристики на системата: | |
![]() |
♦ |
Учебна система в четири части, специално разработена за тинейджъри от 4-ти до 8-ми клас, които нямат предварителни познания по езика. |
| ♦ |
Използват се примери от ежедневието - приятели, семейство, училище и други. |
|
| ♦ | Новоизучените структури, лексика и граматика се развива и практикува чрез серия от дейности. | |
| ♦ | След всеки блок интеркултурен проект въвежда учениците в испанския свят и култура. | |
| Официален сайт: | ||



